Free porn videos

Saw / 电锯惊魂

0 views

With a dead body lying between them, two men wake up in the secure lair of a serial killer who’s been nicknamed “Jigsaw”. The men must follow various rules and objectives if they wish to survive and win the deadly game set for them.

当年轻的亚当渐渐从​​昏迷中醒来,发现自己被锁在一间破旧的地下室,而离他不远的地方,还锁着另一个不知所措的人——劳伦斯医生。在他们两个人的中间的地板上,是一名已经满身血污的男子死尸,手握一把点三八口径的手枪。遗留屋内自动播放的录音带响了,命令劳伦斯必须在八小时内杀掉亚当,否则两个人都会送命,而且劳伦斯的妻子艾莉森和女儿也将遇害。他们发现,自己已经成了变态杀人狂魔的掌上玩物…… 时间只剩下短短的几小时,可是血腥的游戏才刚开始。